Strategisch
Account
Management

Wil jij als ervaren sales professional je kennis en inzichten verder ontwikkelen aan de hand van de laatste (evidence-based) modellen en methodieken binnen je vakgebied? Versterk je kennis en begrip van markten, organisaties en mensen met de postacademische opleiding Strategisch Account Management van ISAM.

Brochure aanvragen Direct inschrijven
Home / Opleidingen / Strategisch Account Management

In het kort

Aantal dagen

8 dagen

Aantal sprekers

12 sprekers

Taal

Nederlands

Locatie

Utrecht

Kosten

€ 5.850,-

Certificaat

ISAM

  • Een ervaren salesprofessional met minstens 5 jaar relevante B2B-ervaring.
  • Een afgeronde hbo- of academische opleiding en de relevante vaardigheidstrainingen.
  • Van grotere meerwaarde zijn voor je relaties op strategisch niveau.

Elke dag opnieuw nemen jouw relaties beslissingen in een complex samenspel van mensen, processen en mechanismen. Omdat die keuzes ook voor jou belangrijk zijn, is het essentieel om dat samenspel écht goed te begrijpen. Want pas dan kun je signalen eerder herkennen, sneller reageren en gerichter inspelen op ontwikkelingen en behoeften. Zo word je nog succesvoller in het bieden van meerwaarde en inspiratie voor je relaties.

Na succesvolle afronding van de postacademische opleiding ontvang je het officiële door de Academic Board erkende certificaat ‘Strategisch Account Management’.

De kosten van de achtdaagse opleiding bedragen € 5.850,-. Dit is inclusief opleidingsmateriaal en volledig verzorgde catering en exclusief 21% btw.

Learning Experience

De opleiding schematisch

Waardecreatie op markt- en ondernemingsniveau

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Psychology of Persuarion

dr. Roeland Dietvorst

Faculty Member Singularity University

Prospectanalyse, -selectie en- classificering

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Key Account Management in 7 stappen

Bart Logghe

Sales Transformation Leader

Persuasive Communication (online & offline)

drs. Lars Duursma

Wereldkampioen Debateren

Digitale Aandacht

Ayman van Bregt

Digitaal Strateeg

Succesvol Schapen van de Buying Center

Robbert van Vethuijsen

Assistant Professor HRM VU Amsterdam

10 Axioma’s van Sales

Roel van de Wiele

Sales Transformation Coach

Rendement op onderhandelen

mr. George van Houtem MBA

Partner Institute for Sales And Marketing

Value Co-Creation

prof. dr. Régis Lemmens

Professor Sales Management Antwerp Management School (AMS)

Een succevol Tenderproces

Marco van Dongen

Tendermanager HEYDAY, SMA Tendermanager van het jaar (2021)

Buyer Proof Sales

prof. Manu Matthyssens

Procurement Advisor SOLVINT & Professor Procurement Antwerp Management School

Aligning Key Stakeholders

ir. Bram Fransen

Managing Director Equans (voorheen Engie)

Presentatie aanvalsplan: Action Learning Casus

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Wanneer

Data van de opleiding:

2024-I

  • Dinsdag 26 maart
  • Dinsdag 2 april
  • Dinsdag 16 april
  • Dinsdag 23 april
  • Donderdag 16 mei
  • Donderdag 23 mei
  • Donderdag 6 juni
  • Dinsdag 11 juni

2024-II

  • Donderdag 19 september
  • Donderdag 26 september
  • Donderdag 10 oktober
  • Donderdag 17 oktober
  • Donderdag 7 november
  • Donderdag 14 november
  • Dinsdag 26 november
  • Dinsdag 3 december

Leerpunten

Van de opleiding:

  • Hoe breng je de key stakeholders van je relaties in kaart?
  • Wat zijn de laatste wetenschappelijke modellen en methoden?
  • Hoe kun je prospects analyseren, selecteren en classificeren?
  • Wat is de psychologie achter het overtuigen van je klant of prospect?

Strategisch Account Management

De docenten

Een greep uit de professoren en praktijkdocenten van de opleiding Strategisch Account Management: prof. dr. Régis Lemmens, mr. George van Houten, prof. dr. Toni Sfirtsis, Robbert van Velthijssen, Ayman van Bregt, drs. Lars Duursma….

Meer lezen

Brochure aanvragen

Vul hier je gegevens in en klik op ‘aanvragen’ om de opleidingsbrochure ‘Strategisch Account Management’ te ontvangen. Na je aanvraag nemen wij contact met je op om samen door het programma heen te lopen en te bekijken in hoeverre dit aansluit bij jouw ambitie.

“We practice, what you preach.”

    Ik ga akkoord met de privacyvoorwaarden.

    Strategisch Account Management

    Direct inschrijven?

    Website & design door: Rubberplants | Digital Agency

    Website & design door: Rubberplants | Digital Agency